JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE Review

Are you looking for JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE best offer ? Hurry !! This Compact Stereos offer is limited time only !
Compact Stereos - JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE

JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE



JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE Overview

JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE
VERTICAL LOADING CD PLAYER; CD-R/RW COMPATIBLE; AM/FM STEREO RECEIVER WITH DIGITAL DISPLAY; MULTIFUNCTION BLUE BACK-LIT LCD DISPLAY; AUX INPUT JACK FOR CONNECTING IPOD, MP3 OR OTHER DIGITAL AUDIO PLAYERS; SKIP/SEARCH FORWARD & BACKWARD; REPEAT 1 OR ALL; RANDOM PLAY; PROGRAMMABLE MEMORY; ALARM CLOCK; STEREO SPEAKER SYSTEM; STEREO HEADPHONE JACK; 2 X 1W X 2 RMS; POWER: 120V AC/60 HZ; INCLUDES WALL MOUNT KIT & REMOTE; REMOTE REQUIRES 2 AAA BATTERIES; DIM: 7H X 18.88"W X 2.38"D" Read more...


JENSEN JMC-180 WALL-MOUNTABLE CD SYSTEM WITH AM/FM STEREO RECEIVER & REMOTE Features

    Get more information & find the best deals here !

    *** Product Information : 2012-11-28


    Product prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [amazon.com or endless.com, as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.

    CERTAIN CONTENT THAT APPEARS COMES FROM AMAZON SERVICES LLC. THIS CONTENT IS PROVIDED ‘AS IS’ AND IS SUBJECT TO CHANGE OR REMOVAL AT ANY TIME.

    Amazon, the Amazon logo, Endless, and the Endless logo are trademarks of Amazon.com, Inc. or its affiliates.